Ако имате въпрос, на който не откривате отговор тук, моля, свържете се с нас на някой от посочените телефони или e-mail в секция Контакти.
Всички алкохолни артикули, които ще откриете на нашия магазин, са оригинални продукти на Pernod Ricard Bulgaria .
За да добавяте продукти във Вашата потребителска кошница не е е необходимо да имате предварителна регистрация. При генериране на поръчка, сайтът сам ще предложи възможност за създаване на потребителски профил, както и възможност за запознаване и приемане на Общите условия. Това е задължително условия, за да финализирате поръчката и да заплатите продуктите. Може да използвате профила за повторни бъдещи поръчки.
След финализиране на поръчката си, ще получите e-mail на електронната си поща с потвърждение, че поръчката е успешно генерирана и приета за обработка. Ако не откривате такова писмо, моля проверете своята „СПАМ“ папка, тъй като има възможност да е попаднало там. Ако писмото липсва и в тази папка, то вероятно поръчката не е завършена докрай.
След полуването на този e-mail ще получите изрично потвърждение за изпращането на поръчката чрез e-mail и/или телефонно обаждане от наша страна.
Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да завършите успешно поръчката си, моля свържете се с нас на посочените телефони или e-mail в секция Контакти.
Разполагате с два варианта, за да заплатите стойността на поръчката си:
Стоките винаги са придружени от фактура, освен ако изрично не заявите, че не искате да полуите такава. В случай че желаете да получите фактура, издадена на юридическо лице, е необходимо да отбележете това, както и да попълните вярно данните на дружеството, на което желаете фактурата да бъде издадена. Ако отбележите, че не желаете фактура или данните на дружеството не са попълнени, ще получите касов бон.
Ако поръчката Ви вече е заплатена с кредитна/дебитна карта или чрез банков превод, а някой от поръчаните в нея артикули е изчерпан преди да успеем да я заявим в склада, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за този продукт или при ваше желание може да добавим друг продукт на същата стойност. Ако предпочитате възстановяване на заплатената сума, ние ще възстановим сумата по картата/сметката, от която сте извършили плащането.
Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на ЕКОНТ. Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя. След потвърждаване на заявката за поръчка чрез e-mail и/или телефонно обаждане, доставката на поръчана стока се извършва в рамките на 72 часа чрез куриерска фирма. Доставката се таксува според тарифата на Еконт, която е потвърдена от клиента в процеса на поръчката.
Разбира се. В този случай трябва да заплатите поръчката предварително. Попълнете адреса, на който да доставим пратката, като задължително оставете и своя телефонен номер. В полето за забележки към поръчката отбележете, че тя е предназначена за подарък.
Може да попълните и допълнителен телефонен номер – номера на получателя, който искате да зарадвате, за да може куриерите да се свържат с него в случай на неуспешна доставка.
Разбира се, това е Ваше право! Разберете повече за това в т. 8 от Общите условия – „Отказ от договора и рекламация“
Личните данни са информация, която служи за Вашата идентификация във връзка с процеса на поръчка. Ние ще събираме личните данни, които ни изпращате, като, но не изчерпателно – Вашите лични имена, дата на раждане, пощенски адрес и e-mail адрес; предпочитания във връзка с нашите продукти и историята на покупките; и други видове информация, които ще ни помогнат в предоставянето на продукти и услуги.
С предоставянето на личните си данни и приемане на Общите условия Вие давате съгласие да използваме личните Ви данни за следните цели:
Предприели сме технически и организационни мерки, за да защитим Вашите данни от загуба, манипулация и неупълномощен достъп. Постоянно адаптираме нашите мерки за сигурност в съответствие с напредъка и развитието на технологиите.