Профил
 

Често Задавани Въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Ако имате въпрос, на който не откривате отговор тук, моля, свържете се с нас на някой от посочените телефони или e-mail в секция Контакти.

Оригинални ли са продуктите?

Да, всички артикули, които ще откриете в нашия магазин, са оригинални продукти на Pernod Ricard Bulgaria.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

За да добавяте продукти във Вашата потребителска кошница не е е необходимо да имате предварителна регистрация. При генериране на поръчка, сайтът сам ще предложи възможност за създаване на потребителски профил, както и възможност за запознаване и приемане на Общите  условия. Това е задължително условия, за да финализирате поръчката и да заплатите продуктите. Може да използвате профила за повторни бъдещи поръчки.

Как ще разбера дали поръчката ми е приета?

След финализиране на поръчката си, ще получите e-mail на електронната си поща с потвърждение, че поръчката е успешно генерирана и приета за обработка. Ако не откривате такова писмо, моля проверете своята „СПАМ“ папка, тъй като има възможност да е попаднало там. Ако писмото липсва и в тази папка, то вероятно поръчката не е завършена докрай.

След полуването на този e-mail ще получите изрично потвърждение за изпращането на поръчката чрез e-mail и/или телефонно обаждане от наша страна.

Какво да направя, ако не успея да завърша поръчката си?

Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да завършите успешно поръчката си, моля свържете се с нас на посочените телефони или e-mail в секция Контакти.

Как става заплащането на поръчката?

Разполагате с два варианта, за да заплатите стойността на поръчката си:

  • Наложен платеж дължимата сума се изплаща на куриера, който ще достави пратката в момента на доставка на стоките.
  • Плащане с кредитна/дебитна карта: Плащането е известно още като виртуален ПОС терминал и се извършва в реално време онлайн, чрез системата за сигурни плащания на Борика. Ако поради някаква причина не успеете да извършите плащането или имате съмнения, дали е финализирано успешно, може да се обърнете към нас за съдействие на посочените телефони или e-mail в секция Контакти.

Ще ми бъде ли издадена фактура за покупката?

Стоките винаги са придружени от фактура, освен ако изрично не заявите, че не искате да полуите такава. В случай че желаете да получите фактура, издадена на юридическо лице, е необходимо да отбележете това, както и да попълните вярно данните на дружеството, на което желаете фактурата да бъде издадена. Ако отбележите, че не желаете фактура или данните на дружеството не са попълнени, ще получите касов бон.

Платил съм, а някой от продуктите вече е изчерпан. Какво става в този случай?

Ако поръчката Ви вече е заплатена с кредитна/дебитна карта или чрез банков превод, а някой от поръчаните в нея артикули е изчерпан преди да успеем да я заявим в склада, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за този продукт или при ваше желание може да добавим друг продукт на същата стойност. Ако предпочитате възстановяване на заплатената сума, ние ще възстановим сумата по картата/сметката, от която сте извършили плащането.

Как ще бъде доставена пратката?

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на ЕКОНТ. Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя. След потвърждаване на заявката за поръчка чрез e-mail и/или телефонно обаждане, доставката на поръчана стока се извършва в рамките на 72 часа чрез куриерска фирма. Доставката се таксува според тарифата на Еконт, която е потвърдена от клиента в процеса на поръчката.

Мога ли да изпратя поръчката си като подарък на свой приятел, бизнес партньор или друга компания?

Разбира се. В този случай трябва да заплатите поръчката предварително. Попълнете адреса, на който да доставим пратката, като задължително оставете и своя телефонен номер. В полето за забележки към поръчката отбележете, че тя е предназначена за подарък.

Може да попълните и допълнителен телефонен номер – номера на получателя, който искате да зарадвате, за да може куриерите да се свържат с него в случай на неуспешна доставка.

Мога ли да върна закупени от вас продукти? Какво се случва, ако има проблем с някой продукт?

Разбира се, това е Ваше право! Разберете повече за това в т. 8 от Общите условия – „Отказ от договора и рекламация“

Какви видове лични данни събирате?

Личните данни са информация, която служи за Вашата идентификация във връзка с процеса на поръчка. Ние ще събираме личните данни, които ни изпращате, като, но не изчерпателно – Вашите лични имена, дата на раждане, пощенски адрес и e-mail адрес; предпочитания във връзка с нашите продукти и историята на покупките; и други видове информация, които ще ни помогнат в предоставянето на продукти и услуги.

Как използвате личните ми данни?

С предоставянето на личните си данни и приемане на Общите условия Вие давате съгласие да използваме личните Ви данни за следните цели:

  • да ви изпратим оферти с маркетингови цели, като бюлетини и каталози;
  • да проведем анализи, за да Ви предоставим подходящи оферти с маркетингови цели и информация;
  • да удостоверим, че сте навършили възрастта, която се изисква по закон за посещение на сайтове на алкохолни марки;
  • да Ви изпратим анкетни карти, за Ви дадем възможност да оказвате влияние върху нашите оферти и услуги;
  • да уведомим победителите в състезания, организирани онлайн (ако организираме такива).

Как защитавате личните ми данни?

Предприели сме технически и организационни мерки, за да защитим Вашите данни от загуба, манипулация и неупълномощен достъп. Постоянно адаптираме нашите мерки за сигурност в съответствие с напредъка и развитието на технологиите.